Siyahın Asaleti

07:11 moda 0 Comments

Siyah kimsenin hayır diyemeyeceği ve dolabından eksik etmeyeceği en önemli renk bana kalırsa.Benim dolabı sorarsanız zaten bir iki renkli bir şey onun dışında hep koyu renkler.Seviyorum koyu renkleri hele de siyahı.Tam bir aşk.Asaletin görünür hali.
Bir kadının da en kurtarıcı parçaları her zaman siyah bir elbise olabilir.O yüzden napıyoruz dolabımıza siyah bir elbise ekliyoruz.Yaz kış giyilebilecek bir şey olması daha da iyi olur.
Benim bu kış için en sevdiğim kombinlerden biri de siyah uzun elbiseler ve eteklerle kazakların,gömleklerin elinize ne geçerse buluşması :D


Tek bir elbiseyle günlük en şık,spor yada asi bir duruş yakalamak mümkünmüş.
Burdan bunu görüyoruz :D


Ben bu ki hatuna bayıldım.Zaten bu sene kazak modası almış başını
yürüyor bi de benim kafamdan çıkıp altına siyah etek 
geçirmişler.Canım olmuşlar.


Soldaki Afro ablaya bittim.Nasıl bir güzellik,şıklık.Ayakta alkışlayıp yan tarafa geçiyorum.
Gayet gündelik ama çok hoş.Ağzı büzmeseymiş iyiymiş.

                             


Son iki fotoğrafta yaza ilham olsun.Ah yazı çok özledim ya.Donma derdin yok.
Kat kat giyiniyim derdin yok.Hava hemen kararıyor derdin yok.




0 yorum:

Popüler Yayınlar