Yaz Trendi : Aynalı Günes Gözlükleri

14:35 moda 0 Comments


Aynalı gözlükler geçen sene gündeme gelse de bizim ülkemizin gündemine daha yavaş yavaş gelmeye başladı.
Evet Türkiye sınırlarından girmiş bulunmakta ama daha bir tane gördün mü derseniz hayır daha görmedim.İlk başta bir çok farklı tasarım gibi aynalı güneş gözlükleri de garipsenip sonra da off artık yeter dedirtinceye kadar takılacak buna inanıyorum.Benim gördüğüm tek çeşit Ray-Ban'in damla şekilli güneş gözlüklerinin aynalıları ki.Onlar da zaten senelerdir var ve kim taksa uzaylı görmüş gibi bakış atılıyor takan kişiye :)


Klasik siyah ya da kahverengi vb. camların dışında tamamen bambaşka bir havaya bürüyor.
Kıyafete,görünüşe yani tarzınızı bir anda baştan aşağıya değiştirmek gibi bir özelliği var bence aynalı güneş gözlüklerinin.


Ben bu gözlüklere bayılıyorum ! 
Her rengi ayrı güzel !
Mesela gri camlar daha dikkat çekici ve dediğim uzaylı görmüş tepkisini üzerine hemen çekiyorlar ki ben sol altta ki görüntüye bitmiş bulunmaktayım.Saç,tarz,gözlük of of !
Ama kırmızı camlar daha olabilir görünüyorlar.Yani mesela takmak istersiniz ama çok dikkat çekmek istemezsiniz bence kırmızı camlar çok ideal :)


Benim en çok beğendiklerim kemik çerçeveler.
Hele de sağ taraftakilere bitmiş bulunmaktayım.Siyah çerçeveli gözlüğün camları daha farklı bir hava katarken 
nude olan çerçeve çok ağır ve hoş duruyor.


Tabii ki sadece kadınların değil erkeklerin de içinde bulunduğu bir trend olmasına rağmen biz de daha bayanlar alışamamışken beylerden bunu beklemek çok büyük bir şey olacağı için bu konu hakkında bir şey dememe kararı alıyorum :)

Yaz yaklaştıkça daha çok göreceğimiz ve o nasıl gözlük ya diye söylenenlerin bir çoğununda gözü alıştıktan sonra hemen kendilerine de edinecekleri bu gözlükler hakkında siz neler düşünüyorsunuz ?

Ve bu arada bana hediye almak isteyen var mı ? :)


0 yorum:

Popüler Yayınlar